Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Bebis!

Av Svensson - 7 maj 2011 19:35

Bebis lever rövare i magen nu medan jag lagar mat, oftast en härlig känsla men ibland ganska obehglig. Är det bara jag som känner så? Men nu är det inte allt för långt kvar innan det är dags, den 25 Juli är vi beräknade :-)

 
 
Loja

Loja

7 maj 2011 21:44

Jag har en liten rövare i min mage också. Och jag kan hålla med om att det känns en aningens obehagligt ibland, men samtidigt mysigt. Oftast är den där rövarprinsessan igång när jag är still (antingen sitter eller ligger), mer sällan när jag står eller rör på mig. Kram

http://www.loja.bloggagratis.se

Svensson

7 maj 2011 21:46

et sägs att man vaggar dom till sömns när man rör på sig och sen när man slutar "vagga" dom så vaknar de... Nu längtar man verkligen tills det är dags..

 
Tina

Tina

7 maj 2011 21:56

Jag tyckte de kunde kännas obehaligt ibland också.
Längtar tills vi få se lillen din :) kram Tina, Jocke och Sofie

http://titaro.blogg.se

Svensson

8 maj 2011 12:41

Det är skönt att höra att man inte är ensam om den känslan, alla pratar ju bara om hur underbart det är när bebis rör på sig...

Längtar tills jag får träffa er med, så trist att ni bor så långt bort bara.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson - 8 maj 2011 19:54

..efter att ha ätit middag på balkongen. Det blev lax och bulgursallad med limedressing som jag kan rekommendera. Smakar sommar om den. Här är receptet för den som vill prova.   4 port.   3 dl bulgur 2 apelsiner 2 avokado kryddgrönt ...

Av Svensson - 8 maj 2011 12:41

Eller vad det nu ska föreställa :-) Helt underbart väder är det ute iaf. och vi drack morgonkaffet på balkongen, ljuvligt! Man märker även att båda katterna uppskattar den här årstiden då balkongdörren står öppen mest hela dagen så de kan gå in och u...

Av Svensson - 7 maj 2011 18:05

Idag har jag hållt igång hela dagen känns det som. När klockan ringde kl 08 imorse så låg jag och argumentera för och emot med mig själv om jag skulle ligga kvar under det varma mysiga täcket eller om jag skulle äta lite frukost och sen bege mig ti...

Av Svensson - 7 maj 2011 16:52

Jag är inte nån större vän med datorer men jag har nu lyckats skapa mig en ny egen blogg utan makens hjälp. :) Stolt! Jag kommer nog dock behöva be honom om hjälp för att kunna fixa och trixa lite med utseendet.   I den här bloggen har jag tänk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards